$ads={1}
Informace
Pomáhejte s námi klientům!
Kanadská společnost Colonnade se zaměřuje především na neživotní pojištění osob v celém regionu střední a východní Evropy.
Na zákaznické lince řešíme požadavky klientů, pomáháme s nastavením našich služeb tak, aby lépe vystihovaly aktuální situaci zákazníka. Prodáváme, ale nelovíme. Zákazník je náš partner, na tom si zakládáme.
Do našeho teamu hledáme charismatickou osobnost, komunikativního a optimistického kolegu nebo kolegyni na pozici Specialist/ka zákaznické linky.
Co od vás očekáváme
.
Pomáhejte s námi klientům!
Kanadská společnost Colonnade se zaměřuje především na neživotní pojištění osob v celém regionu střední a východní Evropy.
Na zákaznické lince řešíme požadavky klientů, pomáháme s nastavením našich služeb tak, aby lépe vystihovaly aktuální situaci zákazníka. Prodáváme, ale nelovíme. Zákazník je náš partner, na tom si zakládáme.
Do našeho teamu hledáme charismatickou osobnost, komunikativního a optimistického kolegu nebo kolegyni na pozici Specialist/ka zákaznické linky.
Co od vás očekáváme
- středoškolské vzdělání s maturitou
- mluvíte plynule česky
- pozitivní přístup k práci
- baví Vás práce s lidmi, jste zaměřený/a na zákazníka, dotahujete věci do konce
- máte nadšení a jste zodpovědný/á
- máte týmového ducha, rád/a pracujete v kolektivu a učíte se novým věcem
- umíte pracovat s PC (uživatelská znalost)
- máte chuť na sobě pracovat
- certifikace od ČNB pro neživotní občanské pojištění výhodou, nikoli podmínkou (zkoušku složíte v průběhu zkušební lhůty)
- nástup ihned
- nástupní mzda 32 000 Kč (po zkušební době 35 000 Kč) + bonusy za odvedenou
- elektronické stravenky v hodnotě 120 Kč
- příspěvek na penzijní připojištění
- neomezený tarif (7GB)
- multisport karta
- 25 dní dovolené
- 2 dny placeného volna navíc
- možnost využít home office
- finanční odměna za doporučení nového kolegy
- pracoviště přímo u stanice metra C „Pankrác“
- přátelský kolektiv, který Vás v začátcích podpoří
- káva, čaj a ovocné bedýnky na pracovišti zdarma
- práci na HPP