Specialista na zákaznickém centru pojišťovny [Czech Republic]


 

$ads={1}

Informace
Pomáhejte s námi klientům!
Kanadská společnost Colonnade se zaměřuje především na neživotní pojištění osob v celém regionu střední a východní Evropy.
Na zákaznické lince řešíme požadavky klientů, pomáháme s nastavením našich služeb tak, aby lépe vystihovaly aktuální situaci zákazníka. Prodáváme, ale nelovíme. Zákazník je náš partner, na tom si zakládáme.

Do našeho teamu hledáme charismatickou osobnost, komunikativního a optimistického kolegu nebo kolegyni na pozici Specialist/ka zákaznické linky.
Co od vás očekáváme
  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • mluvíte plynule česky
  • pozitivní přístup k práci
  • baví Vás práce s lidmi, jste zaměřený/a na zákazníka, dotahujete věci do konce
  • máte nadšení a jste zodpovědný/á
  • máte týmového ducha, rád/a pracujete v kolektivu a učíte se novým věcem
  • umíte pracovat s PC (uživatelská znalost)
  • máte chuť na sobě pracovat
  • certifikace od ČNB pro neživotní občanské pojištění výhodou, nikoli podmínkou (zkoušku složíte v průběhu zkušební lhůty)
Co vám nabízíme
  • nástup ihned
  • nástupní mzda 32 000 Kč (po zkušební době 35 000 Kč) + bonusy za odvedenou
práci (průměrně 15 000 Kč)
  • elektronické stravenky v hodnotě 120 Kč
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • neomezený tarif (7GB)
  • multisport karta
  • 25 dní dovolené
  • 2 dny placeného volna navíc
  • možnost využít home office
  • finanční odměna za doporučení nového kolegy
  • pracoviště přímo u stanice metra C „Pankrác“
- pracovní doba ve všední dny 8:30 - 17:00 hod., víkendy i svátky volné
  • přátelský kolektiv, který Vás v začátcích podpoří
  • káva, čaj a ovocné bedýnky na pracovišti zdarma
  • práci na HPP

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال